//8
i l o v e y o u;
Cerita
Tuesday 3 May 2016 | 19:29 | 0 flower(s)

Assalamualaikum.

Hehe, kan aku kata nak story macam macam kan. Hee, act aku tengah jinak jinakkan diri dengan blog ni balik. Yelah. 2 tahun lebih tak update bagai ni. Tak luahkan perasaan. Hahahaha. Its awkward u know.

Em, aku nak cerita pasal interview aku kat uitm hari tu; 25 April 2016. Aku dapat interview bidang mass communication. Tbh, aku tak expect pun nak dapat kos tu, i mean interview ja, hahah dapat tu belum tentu. And act aku tak tahu pun apa pun mass com. So aku buat la reseach kat google then i found a useful tips from other senior blogger. So i did like what they suggest to.

First aku sampai sana, aku dah lewat fuhhh first impression panel tu kat aku mesti teruk kan? Hahaha nvm smpai sana aku masuk dalam bilik bukak je pintu, tengok semua pandang aku and diorang semua macam dah nak habis je. Haaha aku gelabah gak la. Puan tu suruh aku cari tempat duduk kat belakang yang ada kertas. So, aku pergi then duduk kat tempat tu, terus mula buat essay. Nasib baik aku dah sempat hafal apa itu mass com then kenapa aku pilih semua tu jadah tu. So aku terus buat ja. At 20 minit later aku siap. Hahaha lama gak aku amik masa tu. Hee maklum laa semua dalam bahasa asing; english. Aku yang tak berapa nak cerdik ni memang amik masa yang lama gak la nak buat pun. And then habis tu, masuk bilik sebelah. Tunggu turn nak masuk interview aku sempat laa buat kawan. Sembang banyak jugak. Haaahaha tak macam diri aku yang sebenar pulakrasanya sebab ramah dengan orang lain. Hahaha then bila masuk bilik tu, panel tu tak tanya banyak pun. Dia tanya tentang diri aku dan apa cita cita aku. To tell you, i am the last one to be interviewed fuh. 4 orang kami last sekali.sepanjang tunggu tu memang aku bebai, gila tak bebai , 6 jam kot aku tunggu. Masuk jam ke 4 tu memang aku start bebai dah dok pikiaq nak ajak abah balik ja. Hahhhaaha hari first kenal member baru dah tunjuk perangai. Hahahhha memang aku taktau laa tu aku ke tak.

Haaa tudiaaa keluaq dah pelat aku. Hahahha itu ja aku nak cita. Tak ingat dah sebab lama dah . Heee

Sekian, wa'alaikumsalam

OLD | NEW

© 2011-2014.

Salam all, I'm umairah aqilah. penang
More about me; here.
Affies/ Stuff /Refresh
{+}
{replace w yr own}


{replace w yr own cbox}





This skin 100% edit by syu.
& big helped; x x x