//8
i l o v e y o u;
2016
Tuesday 3 May 2016 | 00:07 | 0 flower(s)

Assalamualikum

Masya Allah, aku rasa nak nangis bila aku masih ingat pasword account blog dengan tumblr aku ni 😭 last aku jenguk blog ni tahun 2013, masa tu aku tengah PMR and tengah gila gila kan kpop.

Sekarang dah tahun 2016, 3 tahun dah aku tak bukak blog ni and tumblr aku tu. Seriously, aku dah tak rajin update bagai ni sampai aku lupa yang aku ada blog dengan tumblr 😅 hahahha. Dalam tempoh 2 tahun tu, tak ada apa apa yang special pun berlaku kat aku. That why aku tak tahu nak update apa kat blog ni sampai lupa.

Oh, lupa. Sekarang ni aku dah 18 tahun, unofficially 18. Hahaha last year aku spm fuh. Memang gementar. Tapi alhamdulillah result aku tak menghampakan kedua orang tua aku. Tak sehebat macam orang lain, tapi boleh buat mak ayah aku tersenyum.

Bila dah lama tak bukak ni, dia rasa nak luah macam macam kat sini. Hehe rindu lah katakan. Tenenene 😄 tak apa lah, esok esok ja aku cerita lain eh, insyaa allahaku cuba active balik dalam blog ni eh. Kesian cayang aku ni, 3 tahun dah tinggal bby ni. Em im sorry bby 😢

Sekian, wa'alaikumsalam

OLD | NEW

© 2011-2014.

Salam all, I'm umairah aqilah. penang
More about me; here.
Affies/ Stuff /Refresh
{+}
{replace w yr own}


{replace w yr own cbox}





This skin 100% edit by syu.
& big helped; x x x