//8
i l o v e y o u;
Bosan
Monday 27 January 2014 | 21:40 | 0 flower(s)

Assalamualaikum

Actually aku tengah bosan. So aku tengok running man sprang sprang taxi. Episode 182. Best Gila not episode tuu. Day lay yoe jin too dating. Perghhh memang terbaik ah dia bagi aku.

Diorang kata dia adalah the younger jongkook. Hahahahaha mass nak diving tuu semua orang tengok. Noona dengan hyung memang cemas lahh. Nasib baik baru 7.5 m. Kalau dia naik 10 m , aku Tak tahu lahh. Lagi risau lah hyung dia. Hahahahh

So yang lain aku day Tak tahu nak update APA. Setakat ni jalah yang aku Ada idea untuk share

OLD | NEW

© 2011-2014.

Salam all, I'm umairah aqilah. penang
More about me; here.
Affies/ Stuff /Refresh
{+}
{replace w yr own}


{replace w yr own cbox}





This skin 100% edit by syu.
& big helped; x x x