//8
i l o v e y o u;
C Clown
Wednesday 9 July 2014 | 08:37 | 0 flower(s)

Assalamualaikum!!!

Wahhh.. Dah berhabuk dah blog aku ni. Lama dah tak bukak. Aku dah update skin blog ni.. Sekarang ni aku online kat sekolah. Kanan aku ada Wani, Kiri aku ada Dayah, sebelah Dayah ada Bini Joon. hahahah.


Crownn !!! C Clown now is back !!!! Pergh memang catchy aku lagu baru diorang ni. Let's Love !! Rome aku memang handsome dengan abs nya yang menggoda OTL. Tbh aku kurang suka dengan concept music video diorang sebab tak menambat hati aku. Tapi lagu diorang memang best.

C Clown buat record baru untuk group diorang sebab Mini Album Let's Love diorang dah mencapai lebih kurang 50 000 pre-order stock from oversea!! itu tak termask dengan yang Crown kat Korea lagi. hahaha

C Clown Fighting ! Crown Fighting ! Salt Fighting ! Rome Fighting!!!


OLD | NEW

© 2011-2014.

Salam all, I'm umairah aqilah. penang
More about me; here.
Affies/ Stuff /Refresh
{+}
{replace w yr own}


{replace w yr own cbox}





This skin 100% edit by syu.
& big helped; x x x