//8
i l o v e y o u;
Imagine + Dream
Sunday 9 June 2013 | 23:49 | 0 flower(s)
Assalamualaikum.

Ehem. Aku tak tahu kenapa but lately ni aku selalu imagine dan mimpi yang pelik dan teruk. Bukan apa dalam imagine aku tu. Aku jadi seprti orang yang tiada perasaan, yang tak hiraukan orang lain. yang lebih teruk lagi aku membunuh. Ya Allah... Seriously memang aku tak sangka gila. Aku nak cerita scene yang aku ingat. Dan listkan character aku dalam mimpi tuh.

  • Character aku dalam mimpi tuu.

  1.  Amat pendiam.
  2. Pendendam
  3. Social
  4. Suka tercabar
  5. Bukan jenis senyum manis
  6. Suka pandang rendah dekat orang
  7. Suka observer orang
  8. Budak jahat
  9. Anak terbiar
First scene 
Tengah menelaah buku. Ada orang tendang meja then dia cakap. " Kau apehal? Takde kerja ke nak ganggu Kay? Oh aku lupa. Kau kan bohsia". Geng perempuan gedik. Bangun. Dekat kan jarak antara dia dengan aku. Perlahan-lahan jalan sampai dekat papan kenyataan kelas. Tumbuk papan. Terkejut. " Memangnya kau kenal ke siapa aku? Kau siapa nak panggil aku bohsia" Pandang sinis. " Memang betul pun. Kau bohsia!" Panas. Bertubi tubi tumbukkan aku bagi.

Lol. Sampai itu je yang aku ingat. Actually dalam cerita tu. Aku di pulau sebab ada lelaki fitnah yang aku bohsia dia. Kay. Member baik aku dalam tu.

Second scene
Bang !! Bang ! Bang !!

Dua das peluru telah menusuk tubuh lelaki dihadapan aku. " Mission complete". iPhone 5 di keluarkan dari kocet jaket ini. Mendail number 999. Polis. " Encik. Saya ada jumpamayat dekat sini. Dia mati kena tembak. harap tuan akan cepat sampai" Panggilan dimatikan. Mata kembali memandang tubuh yang tidak lagi bernyawa. " Welcome to the hell. Slut" bunyi siren kereta polis menuju ke sini. Segera tempat ini aku tinggalkan.

Okay. Ini aku tak tahu apa permulaan nya. Tapi dalam mimpi tu terus jadi macam ini. Yang aku perasaan masa tu penuh dengan dendam. Dendam yang tak boleh diceritakan. Tersangat mendalam.

Third Scene
Badan aku rebahkan di atas katil yang empuk. Beg yang digalas tadi di lemparkan ke lantai. Serabut aku di buatnya. " Brang belum habis lagi. Banyak pulak tu." Beg di tepi aku buka. Bantal kecil dalam beg tu diambil. Di buuka jahitan di tepi itu. Plastik lutsinar yang menampakkan serbuk putih dalam itu aku tenung. Bila nak habis. Menyusahkan. " Burn. Yes burn"

Bilik karoake yang serba mewah itu aku masuk. " hey sis ! Ada apa lagi." Burn menegur.  4 orang wanita berada di tepinya. Aku mengambil posisi di hadapannya. " kau nak? tak habis. Duit tak cukup lah bro." Sliding beg yang aku pegang itu kini bertukar tangan. Beg itu di buka. Melihat paket paket lutsinar di dalam itu. "Di sebabkan kau cantik. Aku ambil" gembira. Burn mengekuarkan dompetnya. Wang berjumlah RM 500 di hulurkan ke aku. Wang bertukar tuan. " Mana cukup. Bagi lah". Bunyi siren kereta polis mengejutkan aku. Masa ni lah dia nak buat hal. Dengan pantas aku cabut lari. keluar mengikut pintu kecemasan.
" Berhenti ! Kami polis" Nak mampus aku berhenti. Satu tembakkan di lepaskan oleh polis. Tidak kena sasaran. Lorong kecil itu aku masuk. Melepaskan penat lelah. Bunyi tapak kaki tidak lagi kedenganran. Oh Shit.


Okay. Sampai sini je aku ingat. Lol macam karangan dah cerita aku. Okay dalam mimpi ni aku tokan. Dadah. Oh Mak. Dan aku tak tahu nak cakap apa lagi. Actuallu cerita ni boleh je aku cerita ringkas. But aku nak buat dalam bentuk sebuah cerita. Esei. Ewahhh.
OLD | NEW

© 2011-2014.

Salam all, I'm umairah aqilah. penang
More about me; here.
Affies/ Stuff /Refresh
{+}
{replace w yr own}


{replace w yr own cbox}





This skin 100% edit by syu.
& big helped; x x x