//8
i l o v e y o u;
Blog Baru !
Wednesday 5 June 2013 | 11:57 | 0 flower(s)


Assalamualaikum.


AHHHHHH!!! Tidak !!!!!!!!!!!! Blog lama aku tak boleh nak sign in !! Aku pun tak tahu kenapa!! Wehhh aku sayang gila siot blog tuu dari tahun 2010 lagi aku dah guna blog tuu !! Ahhh memang sakit hati tak terhingga lahh.


Semalam aku try buat blog baru tapi tak boleh.. then hati ni buat baru boleh. but semalan aku dah suruh aina buat blog kat aku. Ahh kesian nya dia. aku menyusahkan dia. entah dia dah buat ke belum aku tak tahu, tapi kalau dia belum buat alhamdulillah lha. Tak payah nak menyusahkan dia pulak. Kalau dia dah buat, hmmm tak apa aku terima jugak blog tu. Kot kot lah aku nak buat belog lain ka. Mana nak tahu kan. Btw aina.. sorry sebab menyusah kan. sorry eh.
| NEW

© 2011-2014.

Salam all, I'm umairah aqilah. penang
More about me; here.
Affies/ Stuff /Refresh
{+}
{replace w yr own}


{replace w yr own cbox}





This skin 100% edit by syu.
& big helped; x x x