//8
i l o v e y o u;
LOL
Friday 7 June 2013 | 23:43 | 0 flower(s)


Assalamualaikum.

Lol. Poster tu hudoh gila kan? aku guna akak ayuni punya tutor. Aku tengok dia punya cantik je pung. Aku punya ni hudoh gila.

Btw aku dok ingat hari ini hari khamis, rupanya hari jumaat. Dah lah folio nak kena hantar hari ahad. hari ahad orang kedah kena sekolah. Nasib baik dah nak siap aku punya tinggal elemen 1 ja aku tak dapat bahan lagi. Memang kena aa aku nanti.

Jadual hari ahad, SEJARAH pulak mula mula. Memang best lah kan? oh shittt.
Aku tak tahu kenapa sekarang ni aku suka lagu soul. Pergh memang best!! Gambar header tu; credit to the owner. New Header
OLD | NEW

© 2011-2014.

Salam all, I'm umairah aqilah. penang
More about me; here.
Affies/ Stuff /Refresh
{+}
{replace w yr own}


{replace w yr own cbox}





This skin 100% edit by syu.
& big helped; x x x